zene

2013. június 25., kedd

12.-rész*."..Majd egy újabb csókot lopott tőlem.."

 Sziasztok, most csak ennyi tellett tőlem, és a fantáziámtól:DDD Bocsi ismét, hogy eltűntem. Az az igazság, hogy baromira nem tudom hogy folytassam a sztorit:/ Na, de 6 megjegyzés, és jön a következő, remélhetőleg gyorsabban, mint a többiek :))




" - A Franciaországi járat utasait, kérem fáradjanak a helyükre, a gép 10 percen belül felszáll " - szólt a hang, ami hatására a szívem szinte a torkomba ugrott. Faith még mindig az ablak előtt állt, és bámult ki rajta. Olyan gyönyörű. és mesés ez a lány. Odasétáltam hozzá, majd a kezemet a vállára helyeztem. Mosolyogva fürkészett, majd rájött, hogy indulunk, így felvette a bőröndjét, és indulhattunk az utunkra. 
Nem tudom, hogy mit is érzek. Hol ezt, hol azt. De azt tudom, hogy meg szeretném kapni. 
Mikor a repülőjegyet átvette a kedves, magas, barna hajú és szemű hölgy, Faith szemébe néztem, és láttam rajta, hogy izgatott. Egyik lányt sem láttam én még ilyen gyönyörűnek, mint amilyen ő.

Faith szemszöge:

Harrytől borzasztóan rendes volt, hogy elhozott Párizsba. Igaz, hogy kinevetett, amikor kértem, hogy fogja meg a kezem. Először furcsán nézett rám, de mikor látta, hogy nem viccelek, és tényleg félek a repüléstől, megfogta a kezem. Leszállásig el sem engedte. Nagyon meglepett, hogy félelmemet azzal csillapította, hogy kérdezett a családomról, majd ő is mesélt magáról pár dolgot. De én meséltem magamról a legtöbbet. De ez nem is baj. Harry magánélete szertefoszlott, amint jelentkezett az x-faktorba. Én nem tudnék így élni, hogy a rajongóim mindent tudnak rólam. És erre a pontra akkor jutottam el, amikor Harry felvázolta, hogy az interneten visszaolvasott olyan dolgot magáról, amit szinte csak ő tudott, és akivel lefeküdt. Mit ki nem derítenek az emberről? Családjáróm annyit mesélt, hogy az anyukája kiskorában elvált az apukájától, és nevelőapukájukkal élnek együtt. valamint van egy testvére, Gemma. Mutatott pár képet a családról, és ahogy Gemmára néztem, egyből Harryt láttam benne, ahogyan Annben is. Szép az anyukájuk nagyon, és a szépségüket örökölték a srácok is. 
Áttértünk a sulira, ami vicces, hisz Harry elmondta, hogy udvarolt annak a lánynak, aki neki nagyon tetszett, és csak 7 hónap után adta be a csaj a derekát. Mondjátok, ha egy pasi, csak a te kedvedért, mindig hazakísér, ha menni szerettél volna valahova, elvisz, falazz neked bármikor, és ha hajnalban is hívtad fel, ő felveszi a telefont, és kész arra, hogy meghallgasson téged, akkor ti neki tudnátok adni a szíveteket? Mert én igen. Austint este lezártam magamban. Szemét volt, hogy csak egy levéllel méltatott. Nem akarok egy ideig kapcsolatot, de ha igen, nagyon le kell nyűgöznie a srácnak. 
Visszatérve Harry gyerek korában, nagyon sok hülyeséget csinált. Bűzbomba a tanáriba, az egyik mosdó melletti terem eláztatása. Annyira lekötöttek a történetei, hogy  fel sem tűnt, hogy már Párizsban vagyunk. Gyönyörű. De azt bánom, hogy nem beszélek franciául. Harry viszont igen.

A hotelbe érve, fotósok vártak minket, és rajongók. Harry kivett a táskájából egy kapucnis felsőt, és rám erőszakolta még a kapucnit is, majd a napszemüvegét. A fotósok, és az újságírók mind csak azt kérdezték, hogy : Harry, ki ez a lány? Barátnőd? Rokonod? Mióta vagytok együtt? - majd amikor sikeresen beértünk az ajtón, a fotósok eltűntek. Kívülről nem láttak be, hisz sötétített az üveg, de mi ki, kiláttunk. Harry a recepcióhoz ment, és beszélni kezdett a hölggyel.
- A 69-es számú szoba az, ami még nincs betelve. Egy fiatal házaspár mondta le 2 órája a lakosztályt. Elfogadják? - pislogott nagyokat a nő, és Harry arcvonásaiban merengett el. 
Harry rám emelte a tekintetét, én pedig bólintottam, hisz nem volt kedvem átmenni egy másik szállodába.
- Rendben lesz ez így, köszönjük - mosolyogta szavait szinte Harry.
- Akkor itt lesz a kulcs, és jó mulatást - majd kacsintott a hölgy. Felkuncogtam, Harry megfogta a kezem, majd a nőre nézet, és kacsintott egy :" meglesz "-kíséretében.
Harry olyan szórakoztató. De az még szórakoztatóbb volt, mikor kijelentette, hogy menjünk el egy buliba. Jó, miért is ne? itt leszünk 3 napot, szóval a városnézéssel ráérünk még. Ki pakoltam a bőröndökből, és átvettem egy rövidnadrágot, és egy bikinifelsőt. Nagyon meleg van Párizsban. Harry lustizott, amíg az ő bőröndjéből is kipakoltam a cuccokat. Mikor kész lettem a kipakolással, elindultam a konyhába enni valamit, de kényelmetlen volt áthaladni úgy a nappalin, hogy Harry tekintete végig rajtam volt. Mikor beléptem a konyhába, eszembe jutott, hogy igen ám, ő is itt van, így az ajtófélfától kihajolva kérdeztem meg, hogy kér-e valamit. Kért. Szendvicset narancslével. Ki vettem a kenyeret a helyéről, és megvajaztam, majd rá tettem a felvágottat, és a salátát, majd felvágtam háromszög alakúra, végül öntöttem narancslevet. Harry valamilyen focimeccset nézett. Odavittem tálcán neki az ennivalót, amit meg is köszönt, majd elküldött, hogy vegyek fel valamilyen bulis ruhát. Na szép. Bementem a közös szobánkba, és keresgélni kezdtem a ruhák között. Arra az elhatározásra jutottam, hogy egy atlétát veszek fel, és egy virágmintás szoknyát. Más ugyebár nincs. Gyorsan magamra kaptam, és jól is tettem, mert Harry pont akkor lépett be a szobába. Mosolyogva figyelt rám, majd megkértem, hogy fésülje ki a hajam. Azt hittem, hogy erre a kérésemre kimegy, de nem tette. Felvette az asztalról a fésűt, és kifésülte a hajam. Olyan aranyos volt tőle.
- Harry, köszi, de menj, öltözz te is -mosolyogtam rá. 
Kimentem a szobából, és hagytam, hogy elkészüljön.

A zene egyre hangosabb, és hangosabb volt. Az emberek pedig részegedtek lefelé körülöttünk, és ugyanúgy mi is. Volt egy két lány, aki Hazzát körülugrálta, és engem nagyon idegesítettek. Nem tudom miért, de azt akartam, hogy Hazza csak velem foglalkozzon. Harry magához húzott, és a zene ritmusával ellentétben lassúzott. Aranyos volt. Mikor meguntam, megfordultam, és a zene ütemére mozgattam a csípőmet jobbra, majd balra. Harry meleg kezeit a derekamra tette, és ágyékához nyomta a fenekemet. Rádőltem hátammal a mellkasára, ő pedig fejét a vállamra helyezte. Így táncoltunk egy darabig. 
Igaz, hogy én is féltékeny voltam, de nem gondoltam, hogy ez kölcsönös. Egy helyes srác leszólított, és elhívott táncolni, mire Harry kijelentette, hogy tipli a barátnőjéről(!!). Ez nagyon meglepett. Hazza már nem is akart sokáig ottmaradni. A lányok egyre kirívóbban táncoltak körülöttünk, de ez Harryt nem érdekelte. Ő csak velem foglalkozott. Bevallom, tetszett. 

Nem tudom, hogy részeg vagyok-e vagy józan, de nagyon boldog voltam, és gondtalan. Lifttel utaztunk fel az 6. emeletre. A szállodában lévők megbámultak minket, hisz későn, és részegen mentünk be a lakosztályunkba. Harry bement a hálóba. Követni akartam, de én előtte kimentem a mosdóba. Befeküdtem a helyemre, mikor Harry magára rántott, így lovagló ülésben voltam rajta. Féltem egy kicsit, hogy agresszív lesz, de nem volt az. Jobb kezével simogatni kezdte a kezemet. Fáradt voltam, ezért a fejemet a jobb oldali kulcscsontjára tettem.  Harry a fejemet felhúzta magához, és megcsókolt. Majd megszakítottam csókunkat, és lepillantottam az alsójára. Keze az arcom felé mozdult. Végigsimított rajta, majd arra szuggerált, hogy ismét a tekintetét lessem. Derekamat megemelte, és ágyékára helyezett. Akaratlanul is, de Harry mellkasára estem. Elmosolyodtam, majd halottam egy „pff-t” Felemeltem a fejem, Harry megrezzent.
- Miaz? – mosolyogtam.
- A hajad - nevetett. Akaratlanul is mosolyogtam.
Kezét a nyakamra helyezte, majd egy újabb csókot lopott tőlem. Kezeimet ismét mellkasához tettem, és eltávolodtam tőle. Harold meglepetten tekintett rám.
- Ne csábíts! – szinte nyögdécseltem.
- Miért ne? - szögezte hozzám. 
-Nem szabad. Megcsókolnod sem kellet volna. Mi nem járunk -fakadtam ki, de még mindig Hazzán voltam. Harryből dőlt a piaszag, de én sem lehettem illatosabb. Úgy döntöttünk, hogy majd megbeszéljük ezt a dolgot, ha józanok leszünk.



4 megjegyzés:

  1. áááá :DD ez jó lett mit akarsz? :D várom a kövit.

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Nagyon tetszett:)
    Kár,hogy a betūtípusok váltakoztak:/
    Siess a következõvel:)
    Livi.xx

    VálaszTörlés
  3. Helló :D
    most találtam rá a történetedre és nagyon tetszik :D teszik ahogy írsz és a történet is jó :D
    lehetnének kicsit hosszabbak a részek, de viszont így izgalmasabb :D
    nagyon várom a kövit! sztem rendszeres olvasó leszek :D

    VálaszTörlés
  4. sya nagyon tetszik amit írsz :) és ha esetleg szeretnéd elolvasni az én blogomat is akkor itt van :http://lehetett.blogspot.hu/ de mondjuk még nem annyira jó az enyém de ha kedved lesz hozzá akkor elolvashatod :)

    VálaszTörlés