zene

2013. július 10., szerda

14.rész* - Horror film

 Sziasztok:) itt az új rész, remélem tetszik :) Nagyon örülnék neki, ha megint olyan tömör, és sok komit kapnék, mint régen. Szeretném tudni, hogy érdemes-e csinálni, amit csinálok. Nem szabok ki megjegyzést most, kíváncsi vagyok hányan kommenteltek így :) Akik mindig komiztak, azokat puszilom, és köszönöm nekik :) na, nem szaporítom tovább a szót, jó olvasást :) puszi :* /tőletek függ, hogy mikor lesz új rész/


Mivel nincs áram, úgy döntöttem, akkor lemegyünk a partra. Ha már tengerpart volt beígérve, akkor menjünk oda. Mondtam is Faithnak, aki egyből beleegyezett, de előtte elmentünk egy kis pékségbe venni valami kaját. Nekem elég volt egy kakaós csiga, Faithnek pedig egy perec. Így mentünk be a szállodába.
Nem csodálkozom, hogy megnéztek minket az emberek. Faith egy gyönyörű lány, aki után sok pasi megfordul. Emlékszem, amikor csak úgy gondoltam rá, hogy jó lesz vele "játszani". Meg arra is, amit SMS-ben írtam neki. Őszintén.. Lehetséges  valakibe beleszeretni 3-4 nap alatt? Nem tudom, de megbántam, hogy játékként gondoltam rá. Az első nap, amikor megismertem, a srácokkal beszéltünk is Faithról. Louis szóvá is tette, hogy tuti össze fogunk jönni, de én akkor kinevettem. Azt hittem, hogy ez kizárt dolog, erre mit ad az ég? Beleesek. Már csak Taylortól kellene valahogyan megszabadulnom. A sajtó rám erőszakolta, hogy vele mutatkozzak, így hátha jobban fogynak a lemezek. Ehelyett az lett, hogy több lány szívét törtem össze, mint amit el bírnék képzelni. 
Visszatérve.
Hagytam egy kis teret Faithnak felöltözni, én addig ki akartam menni a folyosóra szétnézni, de megcsörrent a mobilom. Lou volt az. Meglepődtem, hisz nem igazán szokott engem telefonon hívni.
- Helló - szóltam bele a telefonba kedvesen, és az erkély felé vettem az irányt.
- Szia Harry, már kerestelek a házadnál, de mondták a srácok, hogy most épp külföldön romantikázol - mondta mosolyogva.
- Ó igen? Kedvesek, mondhatom - mosolyogtam - Na, de miért is kerestél?
- Vigyázni kellene Luxra a jövőhéten. Harry senki másban nem bízom annyira, mint benned. Tudod Lux mennyire kötődik hozzád - éreztem, hogy mosolyog, ami arra késztetett, hogy mosolyogjak. Nekitámaszkodtam a korlátnak, és fürkésztem a lent lévő embereket. 
- Rendben. Szerintem ráérek - fújtam ki a levegőt. 
- Nagyon szépen köszönöm Harry. 
- Nincs mit - mosolyogtam.
- De az sem lenne gond, ha 4 napig lenne nálad? -tette fel félve a kérdést.
- Nem probléma -mosolyogtam - Na de mennem kell, szia, majd beszélünk - mosolyogtam a mellettem álló lányra, és kinyomtam a telefont, miután elköszönt Lou.
Mosolyogva figyelt engem, majd elindultunk a partra. Az a szerencsém, hogy most nem láttak minket a fotósok. Mindent felkavartak volna. 
Ahogy leértünk a partra, Faith helyet foglalt, hogy napozhasson. Telt az idő, az emberek fogytak a partról, Faith-ot pedig elég szépen lekapta a nap. Én különösebben a vízben voltam, de azért én is barnultam egy keveset. A lány, akivel vagyok, épp úgy feküdt a parton, hogy a lába háromszög alakot formált, gondoltam itt az alkalom. Odaosontam, és amikor nem figyelt, felkaptam, és rohanni kezdtem vele a vízbe. Nem igazán díjazta, de beletörődött. Na ez tettszik nagyon benne. Nem nyávog, hanem inkább vállba bokszol, és szépen kér, hogy tegyem le. Igaz, egyikre se hallgatok, így mikor beértem a vízbe, egyszerűen beledobtam. Faith elmerült az egy méteres vízben, ahol le is ér a lába, majd kiabálni kezdett, hogy mentsem ki. Kacagva néztem végig a cselekedetét, és odanyújtottam a jobb kezem segítségnyújtásképp, amit el is fogadott. 


                                                                         ***********

Faith szemszöge:

Egész nap mosolyogva fürkésztem Harryt, és a felsőtestét.  Szép, kidolgozott, és tuti, hogy minden vele egykorú srác irigyli is ezért. Annyit nem értek, hogy miért rontja el annyi sok tetoválással a testét. Jó, igen igaz, az ő teste, és nincs beleszólásom, de nem akarom, hogy egyfajta mániája legyen a tetkó csináltatás. Megváltozott, de tetszik. Emberek vagyunk, tévedünk, változunk, ez az élet rendje. 
Sokan voltak a strandon, így én kifeküdtem napozni, Harry meg ellubickolt a vízben egyedül. Gondolom.
Amikor a parton kezdtek fogyni az emberek, láttam, hogy Harry engem fürkész és készül valamire. Direkt úgy csináltam, hogy legyen egy kis öröme, és bele tudjon hajítani a vízbe. Össze is jött neki, és nekem is az, hogy tudtam, hogy ezt fogja majd csinálni.  Lényegében szeretek vele együtt lenni, és az volt a többiek célja, hogy jól érezzük magunkat, és adjunk egy esélyt egymásnak.  Tegnap este a bárban lezártam magamban Austint, és ma már nem bír érdekelni. Még akkor sem fog, ha hirtelen feltűnik, vagy ha az Amerika elnök kér meg rá. Nem. Ő elment, és boldog akart lenni nélkülem. Helyette itt egy pasi, aki felé nyithatok. Legalább így nem hagynak otthon fájó szívvel a barátaim, ha bulizni mennek, hanem mehetek én is velük, hisz jól érzem magam. Igen, eleinte nagyon nem ment nekem ez. Sírtam is, de erős vagyok, és meg tudom mutatni mindenkinek, hogy a pasik jönnek-mennek, az érzések pedig változnak. 

****

Este felé, már Harryvel nem bírtunk lent maradni a parton, hiába felöltöztünk. Harry még a pulcsiját(?) is ide adta, hogy ne fázzak. Ne kérdezzétek miért volt nála, nem tudom,  de azért kedves gesztus volt tőle, nem gondoljátok?! Elindultunk fel a szobánkba, de Harry úgy döntött, hogy ne hozassuk fel a kaját, hanem inkább együnk itt lent. Én nem igazán voltam éhes, de Harry kedvéért ettem egy salátát, Harry pedig rendelt magának két nagy szelet pizzát. Amikor végeztünk, Harryhez odajött két lány, ilyen 11-12- év  körüliek lehettek. Nem tartottak fel minket sokáig, hisz kértek egy autogramot, egy közös képet, és fel tettek neki 2-3 kérdést. Mikor Harry végzett, elindultunk fel a lépcsőn, de mivel visszajött az áram, így a liftet választottuk. Amikor beértem, meg se vártam Harryt, én rohantam lezuhanyozni. Ő is így tett, csak a másik fürdőben, de ő mégis később tudott lezuhanyozni. Hogy honnan tudom? Akárhányszor megnyitotta  a csapot, kénytelen voltam felsikítani, ha a az egész testemre jéghideg víz zúdult. Szerintem élvezte, mert eljátszotta olyan háromszor. Mikor kész voltam, kimásztam a kabinból, és felöltöztem, majd bekapcsoltam a tévét. Na, tippeljetek.. szerintetek mi volt a fő téma? Persze hogy mi.

Riprter: Ma egész nap Harry után császkáltunk, de nem történt semmi érdekes a szupersztár, és a lány között.. Harry egy lánnyal tartózkodik Franciaországban. Hogy mi van közöttük, azt nem tudjuk. 
A BBC-TV-t ..... - és eltűnt a kép. Megfordultam, és Harry állt mögöttem, távirányítóval a kezében.

- Ne nézz ilyeneket. Nem mindig az igazat mondják! -jelentette ki szigorúan, és bement aludni.  Neked is szép álmokat Harry. Én kint a kanapén aludtam el.

*****

Szép mosolygós nyári napra ébredtem. Harryvel, és Darcyval beültünk a kocsiba, és útnak indultunk. Harryvel épp azon fáradoztunk, hogy kitaláljuk mire is gondol a kis tökmag. Mivel kiskutyát szeretne, így könnyű volt kitalálni. Megállt a forgalom. Harryre néztem " Mi a baj? Ez a harmadik helikopter a mai nap folyamán " - mutattam ki az ablakon. Egyszer csak elsuhant mellettünk egy kukásautó, ami leszedte a kocsinak a tükrét. Harry kiszállt a kocsiból, majd a mellette elsuhanó rendőr ráordított, hogy üljön vissza a kocsiba. Visszaült, és elindult a forgalom, ahogyan a kukásautó beborult az előttünk lévő 10 méteres távolságban. Mi is mozgolódtunk a kocsival. Aztán olyat láttam, amire nem számítottam. Nekünk jött egy kocsi. Úgy összetört, hogy egy másik kocsiba kellet átülnünk. Szerencsére nem lett semmi bajunk. Épp szálltunk át a másik kocsiba, mikor észrevettük, hogy jön egy tömeg, és harapdálja az embereket, és ők átváltoznak zombivá. 10-ig kellet lassan elszámolni, és az elő emberből, egy élőhalott lett. Harryvel ás Darcyval gyorsan bepattantunk a kocsiba, és amilyen gyorsan csak tudtunk, eliszkoltunk onnan. Ment is egy darabig, amíg a szélvédőnkre ki nem csapódott egy zombi - aztán felkeltem. 
Amilyen gyorsan csak tudtam, átszaladtam Harryhez, és felkeltetem. Aranyos volt így kómásan. Elmondtam neki, hogy fura álmom volt, ami rémisztő is volt egyben. Mint egy horror film. Harry végighallgatta ahogyan zakatoló szívvel elmesélem neki, hogy házasok voltunk, volt egy édes kislányunk, és zombitámadás lett, amikor épp terveztünk egy kis kiruccanást. Teljesen lenyugodtam amikor megosztottam vele az álmomat.
- Gyere  -emelte fel a paplant, és én be is bújtam mellé. Először szembe feküdtem vele, és az alkarját szorongattam.bNem volt kényelmes, de legalább nem féltem. Kis idő múlva, amikor volt elég merszem, megfordultam, így háttal voltam neki. Nem sokkal később karjait éreztem körülfonódni a derekamon, lábait pedig a lábaimon éreztem. Így aludtunk el.


ui: remélem ez elég hosszú :) de szóljatok nyugodtan ha kevés.:)




14 megjegyzés:

  1. wow nagyon nagyon nagyon tetszik annyira jóó ez a sztori minnél hamarabb hozd am kövit léccci :D

    VálaszTörlés
  2. háháá :DD felismertem a végén az álmot. Láttad a World War Z-t? (Z Világháború). te kis huncutka XD amúgy aki nem látta, az nézze meg :DD
    jó volt a rész, kellően hosszú. várom a kövit.!! és. SIESS VELE! :DD

    VálaszTörlés
  3. Istenem imádom eszt a blogot és ez a rész is imádnivaló lett aba ne hagyd mert nemtudom mit csinálok magamal tényleg jól irsz csak így tovább ja és sies a kövivel!

    VálaszTörlés
  4. Kurva jó gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó kövit :) :) :)

    VálaszTörlés
  6. Áááááá kövit most!!! <3

    VálaszTörlés
  7. Szerintem a sztori hossza jó volt (bár én az se bánom,ha hosszabb lesz ^^).A sztorid beleszólni nem tudok.Nekem tetszik a történeted/ahogy irsz ès csak hagyom,hogy vigyen az áramlat. :D :)

    Egyébként,ha unatkoznál/vagy csak kiváncsi vagy les be a blogomba.Nem rég kezdtem,a sztori még csak most kezd beindulni.HAROLD-os <3
    http://oromrevarnimagaisorom.blogspot.hu/?m=1

    VálaszTörlés
  8. Szia! Nagyon jó a blogod! Mindegyik, de hadd kérdezzek valamit, hogyan lehet ilyen csillámokat csinálni az egérhez? Köszi: Hanna Xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, na ez egy jó kérdés:D nekem is csinálták.. ha netán összefutok a tervezővel, akkor leírom:)

      Törlés
  9. Helló! Én most keztem olvasni, máma, de már ez a kedvenc blogom! Nagyon jó, folytasd!!!

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó kövit és meglepi http://baratok-vagy-szerelem.blogspot.hu/2013/08/16-dijam.html

    VálaszTörlés
  11. Nagyon nagyon nagyon szuper a blogod! Imádom! :) Gyorsan hozd a kövit! ;)

    VálaszTörlés