zene

2013. május 19., vasárnap

10. rész* Szeretnél velem járni?

 Sziasztok, itt az új rész :) Remélem tetszik :) 5 tömör megjegyzés, és hozom a kövit :) pusziii :DDDD

  

Kellemetlen volt az, hogy ott ültem a fotelben mellettem Louis, a másik oldalamon pedig Niall és Zayn. Victoria velem szemben, Liam Harry mellet, az utóbbi pedig engem fürkészett. Tori észre vette, így szólt, hogy segítsek neki kiválasztani egy ruhát. Ja, jó duma. Ha baj van, ő látja, és keres kifogást, hogy kettesben tudjunk beszélgetni. Ami meglepett, hogy amikor felmentünk az emeletre, tényleg kikérte a véleményem, hogy milyen ruhát vegyen fel a randira. Mivel jó az idő, és nem felhős az ég, így egy csinos pólóra, és egy farmernadrágra gondoltam. Aha, de neki nem tetszett. Mosolyogva figyeltem, majd eszembe jutott, hogy van a szekrényemben egy ruha, amit a múltkor találtam egy butikban, de nincs önbizalmam felvenni. Torinak biztos van. Ő egy olyan személyiség, akit mindenki szeret, aki tele van szeretettel, és nincs olyan napja, hogy ne nevetne egy jót. Imádom, hogy ő a legjobb barátnőm. Nem is tudnám elképzelni magamat mással.
- Tori, van fehér magassarkúd?- mosolyogtam tovább a szekrényben elveszett lányra. Az említett kimászott a szekrényből, és egy olyan " ezt komolyan kérdezted?" nézéssel pásztázott engem. - Ó, hát persze. Bocsi - álltam fel az ágyról, és otthagytam a szobában, amíg átmentem az én szekrényemhez. Kerestem egy darabig, aztán rájöttem, hogy az ágynemű tartóban van. Hát nem rám vall? Mosolyogva vittem át a dobozt, amiben a fehér, pánt nélküli ruha volt. Alján kicsi fodrokkal. Szerintem nagyon szép darab. Amikor beléptem Tori szobájába, fürkészve figyelt rám, majd a kezemben tartott dobozra. 
- Ezt a ruhát nem olyan rég vettem. Remélem neked van elég önbizalmad felvenni - nyújtottam át az említett darabot. Izgatottan bontotta ki. Amikor meglátta a ruhát elérzékenyült, majd megölet.
- Köszönöm - motyogta. Válaszként szorosabban öleltem magamhoz. Örülök, hogy tetszik neki a ruha, és fel is veszi az esti "randira". Liamnek is tuti tetszik majd. Leültem az ágyra, és beállt a csend. Nem volt kínos, csak fura. Éreztem, hogy beszélni akar velem.
- Faith, tudod bennem megbízhatsz.. - kezdte, én pedig bólintottam - Harry ugyebár kedvel téged, és elvinne randizni. Én elhiszem, hogy Austin miatt ki vagy, de túl kell rajta magad tenned. Ha annyira szeretett volna, nem levelet hagyott volna itt, hanem megmondta volna a szemedbe, és megkérdezte volna, hogy lennél- e szíves vele tartani. De nem tette. Nem csíptem sose, de ezzel a lépésével még maga alá ásott az én szemembe. Nem mondom, hogy ugorj bele egy kapcsolatba, de adj esélyt a dolognak. Hidd el nekem, Harry az a személy, aki a csillagot is lehozná neked - mosolygott a barátnőm, én pedig könnyezni kezdtem. Nem, nem Austin miatt. Magam miatt. Nem tudom magam túl tenni Austinon, de Harryt is kezdem megkedvelni. Komolyan mondom, az érzéseim rabja vagyok. Victoria magához húzott, és szorosan magához ölelt. - Mi a baj? - kérdezte meglepetten.
- Tori, az a baj, hogy Austint is szeretem, de Harryt is kezdem megkedvelni. Nem tudom, hogy mit tegyek. Magamat sem akarom megbántani ezzel, de legfőképp Harryt sem akarom.
- Hogy érted, hogy nem akarod magadat megbántani? - kérdezte.
- Félek, hogy ha igent mondok, megbántom magam annyira, mintha nemet mondanék. Lehet menne, lehet nem. De ezzel nem csak magam, hanem Harryt is félek, hogy megbántom. Victoria döbbenettel teli arccal figyelt engem.
- Ne légy buta. Egy esélyt megérdemel mindenki. Te is, és ő is. 
- Nem tudom. Át kell gondolnom - törtem ki magamból, és arcomat a kezembe temettem.
- Na jó, hanyagoljuk a témát -mosolygott - Felveszem a ruhát a cipővel, hogy milyen lenne az összkép - állt fel az ágyról, és hátba veregetett. Mikor kilépett a szobából, én automatikusan hátra dőltem, és a plafont kezdtem pásztázni. Nem volt rajta semmi érdekes, csak egy csillár. Ó, hogy engem mik le nem kötnek. Nem sokkal később Tori jelent meg a ruhában, és a hozzá választott cipővel. Felültem az ágyon, és csak bámultam. Gyönyörű. A fodros ruha a térde felé csapódott 10 centivel, és a fehér, hozzá passzoló magassarkúnak a sarka halvány fa árnyalatú volt. Az összhatás 10-ből 10-es. 
- Gyönyörű vagy - motyogtam, és a tükör elé invitáltam. 

Torihoz feljött Liam, én pedig nem zavartam tovább, kimentem. Aztán egyenesen be a szobámba. Ami meglepett, hogy Harry várt rám ott. Esetlenül léptem be a szobába, és ráfeküdtem háttal az ágyra, majd kifújtam magam. Harry is követte a példámat. Ismét a plafont kezdtem el bámulni.
- Akkor mi lesz? -törte meg a csendet.
- Mit szeretnél mi legyen? - kacagtam fel. Valamiért ha vele vagyok, nem tudok szomorú lenni. Ez fura nem?
- Hát, ha neked jó, akkor menjünk el csak ketten. De ha nagyon akarod, jöhet Louis is.. hisz nélküle nem házasodhatunk meg - nevetett már ő is.
- Igazad van. Nagyon megharagudna ha nem vinnénk, nemde? 
- Az nem kifejezés. Nem szólna hozzám egy óráig - nevetett tovább, és ezzel nekem is jobb kedvem lett.
- Belehalsz abba az egy órába - nevettem.
- Te mindig találsz valami hozzáfűzni valót a dolgokhoz- mosolygott és rám nézett.
- Ha nem tetszik, mehetsz egyedül - nevettem tovább.
- Látod, most is - mondta. Inkább nem kommentáltam tovább, csak vállba bokszoltam. -Na, hova menjünk? Tengerpartra? Mondjuk három napra? - húzogatta a szemöldökét.
- Rád bízom Harry - motyogtam. 
- Akkor tengerpart lesz - mosolygott kajánul. 
- Egybe részes a bikinim - kacagtam, és felültem az ágyon. Harry zavartan nézett, majd mosolygott.
- Nem hiszem el - majd felállt, és kiindult a szobából - Pakolj, 2 óra, és indulunk! - állt meg az ajtóban, majd becsukta azt. Mégis hova megyünk? Istenem!! Félek, és izgatott is vagyok. 

Victoria szemszöge:

Faithel remélem sikerült megbeszélni a dolgokat Harryvel kapcsolatban. Annyira megérdemlik azt az esélyt egymással. Annyit csipkelődnek egymással, hogy süt róluk a dolog. Hogy velem, és Liammel mi van? Na, az ma derül ki. Faithtől rendes volt, hogy ide adta a ruháját. Életet mentett. Liamnek is tetszik. Szerintem. Liammel mikor kiléptünk a házból, egyből egy kocsi hátulsó ülésére pattantunk be. Nem tudom, hogy hova lesz a menet, de az biztos, hogy én kiugrom a bőrömből.
- Hova megyünk? - kérdeztem zavartan.
- Majd meglátod - mosolygott rám.
Mikor megérkeztünk, elképedtem. Nem hittem a szememnek. Egy kinti kerti piknik a szabadban. Na, ez jól hangzik. Annyira örülten annak, hogy Liam úgy kitett magáért. Vagy inkább azoknak, akik helyette tették meg? Egy fehér lepedő volt leterítve a fűre, körülötte gyertyákkal. A lepedőn pedig volt egy kosár, gondolom tele kajával. Zavartan megfogta a kezemet, és odahúzott a kis piknik helyünkhöz. Olyan cuki Liam, nem? Szendvicseket pakoltak, amik finomak voltak. Szerintem Niall megenné az egészet EGYEDÜL. (csupa nagy betűvel)  Laim annyit bír beszélni, mint Faith alig lehet lelőni őket. Remélem Harry szereti a beszédes lányokat. Liam annyit mesélt a zenekarról, a szüleiről. Majd mikor végeztünk, felálltunk, és elindúltunk a part felé. Liam "segédei" pedig összeszedték amit ott hagytunk. Mikor oda értünk, leültünk, és bámultuk a vizet. 
- Tori, akkor most mi lesz? - kérdezte félénken.
- Nem tudom - motyogtam.
- Szeretnél velem járni? -kérdezte félénken ismét.
- Ez elég válasznak? - kérdeztem, és megcsókoltam.
- Tökéletes - suttogta csókunk között.

Faith szemszöge: 

Harry meglepett, hogy pakoljak, és indulunk. Hát oké, ő mondta. Három napra megyünk, akkor kell legalább hat felső, a biztonság kedvéért. Pizsimet kikészítettem az ágyamra és berohantam a fürdőbe a tusfürdőmért. Alig telt el egy óra, mikor végeztem. Épp a szobám ablakánál pakolásztam, mikor láttam, hogy Harry a kocsijával a kocsifeljárón van. Uhh, gyors volt. Benyúltam gyorsan a szekrényembe még egy plusz törölközőért, mikor Harry nyitott be. 
- Na kész vagy? - vigyorgott, és valami kalap volt rajta. Jól állt neki.
- Igen, csak ezt kell még beletenni a bőröndbe - mutattam a kezemben lévő darabra. 
- Hagyd majd én - mosolygott - Menj, vedd fel addig a cuccodat. Én leviszem a bőröndöt - fordított nekem hátat, én pedig elindultam felvenni a cipőmet, és a kabátomat.

Kérlek szépen titeket, hogy olyan megjegyzéseket írjatok, hogy mi tetszik, és hogy mit szeretnétek, hogy történjen :) Csak akkor hozom a kövit, ha az öt megjegyzés nem ebből áll ki, hogy " jóóó kövit" Remélem megértitek, hogy fontos nekem!! Nincs ilyen valami (xd) nyugodtan tudtok megjegyzést hagyni. Köszönöm!:)

10 megjegyzés:

  1. kövit, szerintem nagyon jó, siess és ne hagyd abba!!! :))

    VálaszTörlés
  2. ne vagyok egy íro lélek nem tudom hogy mi legyen rád bizom mert eddig nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, hogy Liam végre megkérdezte h Victoria lesz-e a barátnője.
    Még az is tetszik h Harry elviszi Faith-et a tengerpartra.
    Nagyon kíváncsi vagyok h mi fog ott történni :DD
    Nagyon jó lett, mint az eddigiek! :)
    Hamar hozd a köviit !!

    VálaszTörlés
  4. várom a folytatást.!:)) nagyon tetszik ;)

    VálaszTörlés
  5. nem tudom, hogy mi lehetne :) rád hagyom. lényeg, hogy legyen folytatás. idáig imádom az egész irományod :) :3

    Díj!^^ http://onedirectiontortenet3.blogspot.hu/2013/05/elso-dij.html

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon jó a blogod, szerintem te magad is tudod, hogy mi fog történni, de siess vele mert én már nagyon várom a folytatást. Nagyon jól írsz és ne hagy abba, folytasd, attól hogy senki nem olvassa meg éri írni. Na jó én is hülyén fejezem ki magam, attól hogy kevesen olvassák pontosítok. Attól még ne add fel, a legjobb barátnőm is blogol nála is ugyan ez a helyzet állt fel az elején azóta van több blogja is és több rendszeres olvasója!
    Ne ad fel, ki tartás és siess a kövivel, mert meg öl a kíváncsiság! :)
    U.i.: Nem akartam egy regény írni, de még is sikerült! Puszi: Honey xxx

    VálaszTörlés
  7. Szia:) a kezdetektől olvasom a blogod és le vagyok döbbenve! nagyon jó történeteid vannak:D siess a kövivel:D
    Puszi: Fanni:*

    VálaszTörlés
  8. Szia, olyan legyen, hogy véletlen amikor nyaralni vannak elcsattan egy csók és valamelyikőjük elkezdi: Ne, akartam vagy ilyesmi... :D Légyszi a csókos legyen benne majd!! *.*

    VálaszTörlés
  9. Szia:)
    Nekem kifejezetten tetszett a Tory szemszögū rész:)
    Az nekem egy kicsit fura,hogy nemis járnak Faith és Harry,de mégis3napos"randi"-ra mennek...Nekem a3óra is bõven eléglenne egy randihoz,nemhogy3nap?!(bár lehet,hogy csak én vagyok ilyen régimódi,de hát"ízlések,és pofonok"nemde?;))
    Szerintem történjen valami baleset Faith-el,ahol kómába esik,és Harry a kórházba mondja el neki,hogy mit érez iránta(persze Faith közben kómában lenne,de mindent hallana)és Harry ottaludna bent vele a kórházba addig amíg fel nem ébred Faith,és Faith is elmondaná Harry-nek,hogy szereti:)(lehet,hogy csak én vagyok ilyen pesszimista és szadista,de szerintem ez aranyos összejövés lenne;))
    Kedvenc mondat:"az érzéseim rabja vagyok":$ ez olyan gyönyörū volt:'$
    Nagyon tetszik,csak így tovább,siess a következõvel:)
    Puszí:*

    u.i.:ne haragudj a regényért xoxo

    L.xx

    VálaszTörlés
  10. Nos nagyon sok minden van ami tetszik a blogba most csak a felét írom le!
    Tetszik az hogy nem rögtön a második részbe összejön Harry-vel mint nagyon sok másik blogba hanem húzod és ezzel izgalmasabbá is teszed!
    Tetszik az hogy nem félénknek van beállítva Harry hanem egy kis huncut, jó értelemben egy picit gyerekesnek...!
    Tetszik hogy Liam viszont lépett!
    Tetszik hogy mostanában gyorsabban vannak a részek! ;) :D
    Tetszik hogy így alakul a történet hogy Harry elviszi három napra!
    Ötletnek: ez a 3 nap szóljon csak róluk legyen HAPPY, lehet egy összeveszés esetleg és a csaj lemegy a partra és ott alszik nézi a naplementét és arra ébred hogy mellette van Harry! de szerintem semmiképp ne legyen baleset mert az elrontaná... mármint annyi blogba van BALESET PONT MIKOR MÁR MINDNE SZÉP ÉS JÓ.... mármint érted! :DDD és nem kell már pont aznap elmondania Harry-nek a dolgokat...hanem majd a végefelé adigg csak utalgasson rá! pl. legyen direkt kicsi francia ágy...69-es szoba! :DDD Remélem kielégítőőő kis hozzászólás lett!;) ♥

    VálaszTörlés